| | vivaspb.com | finntalk.com

asea

Поради щодо Інтернет-магазинів

Онлайн продажі дійшли вже до України і продовжують стрімко розвиватися. Більшість Інтернет-магазинів намагаються покращувати свої сервіси, щоб зробити покупки у їхніх крамничках максимально комфортними. Проте є й інші магазини, мета яких заробити грошенят не зважаючи на права та потреби покупця.

Детальніше ->

Безвідповідальний брехун Іван Дадіверін Ivan Dadiverin Jewelry

8 серпня намагався замовити ювелірний вироб у Ivan Dadiverin Jewelry. І ось вже 14 листопада – прикраса тільки доїхала. Більше 3 місяців.
З початку прикраси не було у наявності. Пізніше через тиждень нічого не змінилось. То ж я спитав: коли буде?
Ivan: "буде у наявності через 2-3 тижні".
Коли через 2 тижня я спробував замовити, відповідь була: "На жаль, вже знову немає у наявності. Буде через 10-14 днів".
Я був роздратований, але вирішив вже замовити персонально для мене. Попросив одразу повідомити коли буде готово.
Але про моє замовлення просто забули!
Я просто наведу вам цитати Ivan Dadiverin Jewelry:
26 вересня
"Доброго дня, на жаль, через технічні проблеми, підвіски будуть через 7-10 днів".
5 жовтня
"Добрий день! Я зараз у відрядженні, зможу відповісти на ваше повідомлення у понеділок 09.10.2017".
17 жовтня
"Добрий вечір, через технічні проблеми підвіска буде через 12-16 днів".
2 листопада
"Добрий день, вибачте за затримку підвіска вже є у наявності".
14 листопада
Прикраса приїхала з Києва.
Я дуже розлючений через рівень відповідальності, через відношення до клієнтів.
Я отримав дуже великий моральний збиток!

Порада:

Або одразу требу було сказати, що ніколи не зроблять для мене товар, або дотримуватись своїх зобов'язань!

Автор: А. (м.Київ)

Додати коментар


Захисний код
Оновити